20 grudnia 2017

Serwis smartfona. Chorzów gwarantuje skuteczną naprawę

Serwis smartfona. Chorzów gwarantuje skuteczną naprawę

Twój smartfon nie działa już tak płynnie jak kiedyś, a może ma na ekranie utrudniające codzienne użytkowanie zarysowania? Żaden problem! Już teraz zgłoś się do sprawdzonego centrum serwisowego i ciesz się sprawnym telefonem. Tylko… jak trafić do miejsca, gdzie nie tylko dokonamy skutecznej naprawy, ale i zrobimy to w okazyjnej cenie? Oto klika przydatnych wskazówek od serwisu Alsen w Chorzowie.

Serwis smartfona

W Chorzowie znajdziemy wiele centrów oferujących naprawy sprzętów elektronicznych – często w bardzo konkurencyjnych cenach. Warto jednak pamiętać, że choć niskie koszty kuszą możliwościami, to jednocześnie nie zawsze oznaczają wysoką jakość usług. Czym zatem kierować się przy wyborze odpowiedniego punktu? Oto kilka kwestii, na które obowiązkowo powinniśmy zwrócić uwagę, oddając nasz smartfon do serwisu:

  • Części – Niższe koszty naprawy często wiążą się z wykorzystaniem tańszych elementów. Rezultat? Usuwamy awarię, po czym wracamy do salonu… z identycznym problemem. W takich sytuacjach jest tylko jedno rozwiązanie – użycie wyłącznie oryginalnych części lub wysokiej jakości zamienników, które gwarantują powodzenie naprawy.
  • Wycena – Zanim pracownik przejdzie do naprawy, należy dokonać wstępnej wyceny na podstawie rzetelnej analizy wyjściowego stanu smartfona. Dzięki temu będziemy wiedzieć, co dokładnie zostanie zreperowane i jakie wiążą się z tym koszta. W Alsen taka wycena jest absolutnie darmowa – co więcej, poinformujemy Cię również o opłacalności całej naprawy.
  • Gwarancja – Udzielanie gwarancji na wykonywane usługi to podstawa funkcjonowania każdego sprawdzonego punktu napraw. Nie inaczej jest w serwisie smartfona Alsen w Chorzowie, gdzie po naprawie możesz liczyć nawet na 365 dni gwarancji!
  • Szybkość realizacji zamówienia – Zależy Ci na czasie? W Alsen doskonale to rozumiemy – i podczas gdy w innych punktach musisz czekać nawet parę dni na odbiór telefonu, my likwidujemy usterkę w 24h od momentu zgłoszenia awarii.
Aktualności